Regulamin wystawców
- Znajomość regulaminu wystawców nie zwalnia ze znajomości i przestrzegania regulaminu ogólnego.
- Organizator imprezy nie ponosi odpowiedzialności za status prawny prowadzonej działalności przez wystawców.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za grafiki i media chronione prawem autorskim oraz za sprzedaż produktów bez licencji lub z jej naruszeniem.
- Obowiązuje surowy zakaz wystawiania treści uznawanych za erotyczne jak i nie mieszczące się w ramach norm społecznych.
- Rezerwacja stoiska jest równoznaczna z akceptacją regulaminu wystawców.
- Termin zgłoszenia stoisk zostanie podany oficjalnymi kanałami i potrwa wyłącznie do 31 lipca 2025 roku.
- Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość nieprzyjęcia stoiska bez uzasadnienia.
- Organizatorzy nie mają obowiązku przyjmować wszystkich chętnych.
- Dane stoiska przy zgłoszeniach nie ulegają zmianie.
- Jeśli w trakcie trwania imprezy jakikolwiek wystawca zostanie przyłapany na kwestiach nie ustalonych z organizatorem, organizator ma prawo do nałożenie kary umownej.
- Cennik udostępniony zostanie wraz z publikacją rejestracji stoisk.
- Po przyjęciu stosika, wystawca winien uiścić opłatę zgodnie z uzgodnieniami z organizatorem. Nie dokonanie wpłaty może skutkować zerwaniem umowy oraz odrzuceniem stoiska.
- Jest możliwość rezygnacji ze stoiska do 30 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Stoiska nie opłacone, nie będą miały przygotowanego miejsca do rozstawienia się. Organizator nie zwraca kosztów za przyjazd na imprezę wystawcy bez opłaconego stoiska i będzie odbierany jako próba wymuszenia.
- Miejsce stoiska wyznacza Organizator/ Nie ma możliwości zmiany miejsca.
- Nie ma możliwości wynajmu stoiska na poszczególne dni konwentu.
- Zabrania się odsprzedawania miejsca, ławek i wejściówek osobom trzecim.
- Dla każdego stoiska przysługuje bezpłatna akredytacja w ilości 1 szt. dla stoisk handmade oraz 2 wejściówki dla stoisk handlowych. Dodatkowa wejściówka dla wystawcy można nabyć w kwocie 50 zł netto uiszczane wraz z opłata za stoisko.
- Organizatorzy mają prawo do usunięcia stoiska w trakcie trwania imprezy, bez zwrotu kosztu wynajmu np. z powodu złamania regulaminu.
- Organizatorzy zobowiązują się do przygotowania miejsc wystawienniczych na co najmniej 3h przed rozpoczęciem imprezy.
- Wystawca zobowiązuje się do rozłożenia stoiska do godz. 09:30 w dniu 15.11.2025 oraz prowadzenia sprzedaży od godz. 10:00 do godz. 21:30 w sb, od godz. 08:00 do 13:30 w niedzielę. Demontaż przewidziany jest do godz. 16:30.
- Organizatorzy postarają się by stoiska o podobnym towarze nie stały obok siebie, jest to jednak zależne od rodzaju zgłaszanych stoisk.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za kradzieże, zniszczenia wynikłe z działań wystawców lub uczestników. Wystawca zobowiązany jest do ubezpieczenia siebie, jak i wystawianych towarów we własnym zakresie.
- Organizatorzy nie odpowiadają za sytuacje losowe, ani brak dostępu do mediów.
- Organizatorzy nie mają w obowiązku zapewnienia wystawcom przedłużaczy. Stan przedłużaczy posiadanych przez wystawców nie powinien zagrażać zdrowiu lub życiu.
- Prąd zużywany przez sprzęt na stoisku będzie doliczany do ceny stoiska według stawki cennikowej.
- Używanie materiałów sublimacyjnych, używania pras termicznych itp. należy zgłosić Organizatorowi poprzez formularz w uwagach.
- Na terenie wydarzenia odbywa się zakaz sprzedaży Mystery Boxów, uchylenie od zakazu może wydać wyłącznie Organizator Główny.
- Za loterie przeprowadzane na stoiskach jak i ich legalność odpowiada stoisko gdzie owa loteria ma miejsce.
- Organizacja nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki nadesłane na adres imprezy, za odbiór wysyłek, nie podpisuje ich odbiorów, nie pilnuje je ich. Wszystkie kwestie dostarczania przesyłek należy ustalić z firmą kurierską.
- Reklamacje przyjmowane są na adres [email protected] do 3 dni od zakończenia Imprezy. Późniejsze wnioski nie będą rozpatrywane.
- Wszelkie rozbieżności od umowy i problemy prosimy na bieżąco zgłaszać do Organizatorów.
- Stoiska nie mogą zagradzać przejść ani zagrażać życiu i zdrowiu czyt. wychodzić poza wyznaczoną strefę przez Organizatora.
- Za zniszczenia wyrządzone na miejscu wynajmowanym przez stoisko zostanie wystawiona faktura.
- Wystawca zobowiązany jest do utrzymywania porządku do obrębie stoiska przez cały czas trwania imprezy. W przypadku jej braku zobowiązuje się do opłaty 100zł/dzień. Jeśli wystawca nie uporządkuje po sobie miejsca po zakończeniu imprezy, zostanie wystawiona faktura za usługę.
- Organizatorzy nie zapewniają noclegów wystawcom, lecz umożliwiają skorzystanie z przeznaczonych do tego salek.
- Samowolna zmiana miejsc będzie skutkowała karą finansową na trzykrotność ceny stoiska, które dokonało samowolnej zmiany miejsc.
- Zgłoszenia wystawców przeprowadzane są poprzez formularz zgłoszeniowy, dane przesłane zostaną potraktowane jako dane prywatne w myśl ustawy. RODO. A organizator (administrator danych) zobowiązuje się do przestrzegania zasad przechowywania oraz przetwarzania danych wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia przestrzeni wystawienniczej w trakcie imprezy.
- Dane można modyfikować w każdej chwili, a wgląd do nich posiadają jedynie osoby których one dotyczą.
- Organizator (Administrator) zobowiązuje się do usunięcia wszelakich danych do 30dni po zakończeniu imprezy HashiCon.
- Dane dodatkowo mogą zostać usunięte na życzenie osoby, których one dotyczą, lecz w takim przypadku organizator (administrator) nie będzie mógł zrealizować zamówienia przestrzeni wystawienniczej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do podejmowania decyzji dotyczących sytuacji spornych, które nie zostały ujęte w regulaminie, jeśli te pozostawiają jakiekolwiek wątpliwość.
Niniejszy regulamin może ulec zmianie maksymalnie do miesiąca przed imprezą.